Fotorunda!

Kände för att ta en promenix i skogen ett tag,
visade sig bli lite längre än trott, var så himla fint ute!
Hade tagit hem en ny app, camera 360, så vart lite fotosugen,
och nu kan ni få se en av mina rundor:


















Såg en söt liten lapp när jag kommit tillbaka ut på vägen igen:

Haha ;p 

Inte bästa bilderna, men bra ändå för att vara mobilkamera tycker jag..
Trodde jag skulle ut på en 5km runda, eller mindre, bara för att få igång huvudet lite inför
plugget, men rundan blev på 10.23km, hmm.. kilometrarna sprang iväg där ja..
Men skönt var det! 

Så nu har jag rensat lite tankar och är reloaded inför plugget! 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback