In mot staden!

Åker in till stan för att hitta ett par jeans, och lite annat,
sen för att handla ingredienserna till tårtan jag ska baka :)

Tanken var egentligen att jag skulle in å köra ett gympass samtidigt,
men, är man sjuk så är man..
Lika bra att ta de lugnt då, och ska dessutom inhandla ett nytt kosttillskott,
mirakelpillret.
Nä, inte riktigt, men vitaminer o mineraler för att snabab på återhämtningen
och förebygga förkylningar som den jag råkat ut för nu..
Mer om det sen!

Ska också in å kika på ett par nya löpartights, haha, tänkte unna mig de nu
när jag klarade mitt tidsmål (<27min på 5km)
Nästa mål är <25, å det är nog inte långt kvar, om det torkar upp lite i skogen
så kommer det vara till min fördel, och underlätta en hel del, haha!

Nä, nu ska jag ut till bussen!
Puss

Längtar tills allt börjar bli grönt i skogen, löpstigarna blir så fina då! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback