Spinning

Spöregn och storm, känns inte som att det finns nå bättre väder för ett grymt
spinningpass - inomhus! 
Det var gryyyyymt!
Bra träning inför min 40mils cykel runda jag ska göra tillsamans med min fina vän 
Malin i sommar, om vi är taggade! 
Så det gäller att vänja arslet att sitta på en cykelsadel..
Får nog bli ett xantal långturer i sommar innan det bär av! haha.

Jaja, berättar mer om min resa senare ;)

Det bästa på hela spinningpasset var när instruktören peppade oss i sista biten genom
att måla upp en bild i huvudet om att vi var påväg mot havet i spanien,
cyklade längs en väg med vingårdar till höger och vänster och det blåa havet låg
framför oss, nu skulle vi nå målet! 
Alltså, jag kunde verkligen se det framför mig! 

Nä, nu blir det plugg... ingen cykelresa i spaninen för mig om jag inte klarar plugget..! 
SÅ hörs, puss! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback