Tidiga mornar.

Yes, upp 04.30 för att jobba imorse!
Fast de var helt okej ändå, på nått sätt känns de lite kul att gå upp sådär
galet tidigt en lördag.. kalla mig knäpp, haha ;p 

Nä men de e skönt att jobba på helger, speciellt lördagar av någon konstig
anledning, haha! 

Sen övningskörde jag tills mitt huvud nästan sprängdes av all information jag fått.
Sååå, nu sitter jag med en kopp kaffe och äggmacka,
känner mig heeelt slut nu, dags för en tupplur.. eller något,
för jag måste plugga heeeeeela kvällen..!
Så, träning ligger inte på mitt shema idag... sjukt tråkigt, hade kunnat dragit världens
gympass efter jobbet idag, om jag hade varit frisk..
FAST jag är inte sjuk, vill bara vila någon extra dag då jag haft ont i halsen,
gick över under dagen, så det borde vara borta nu, hehe,
får se! 
Jaja, hörs senare!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback