Vår?

Verkar som att våren är på ingång, 12.1 grader ute, skönt! :)

Hade uppkörning idag, gick inte så bra, eller, det gick bra, men det vart
lite småfel, så bara att ta nya tag å göra om! Gör om, gör rätt. 

Vart rätt sur efteråt, haha, eftersom jag tyckte det gick så himla bra,
så jag stack iväg till gymmet (oplanerat) och fick till ett helt okej ostrukturerat pass. 

Gick till skolan med ett bättre humör och jobbade med projektarbetet
resten av dagen, till klockan 16 då mitt spinningpass började :)

Spinningen gick rätt bra, hade orken, men kände mig inte riktigt pigg i
huvudet, men jaja. 

Så nu har jag precis käkat middag, känner mig som en zombie,
helt slut, seg i huvudet och vill helst bara ligga i soffan å dega resten av kvällen,
men icke. Då har man skola att göra.. 

Hörs!
Eller.. här skulle jag vilja vara nu! 
Äta glass med min älskling, ja.. det skulle suttit bra just nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback