Yeeeeaaah! :D

Alltså så SJUUUUKT nöjd!! 

Haha, satt här hemma och hade skittråkigt, ni vet, sådär tråkigt man bara kan
ha på vilodagar, hade ingen lust att gå ut å gå, för lite action lixom.
Sen så tänkte jag att, äh, nu skiter jag i dethär! 
Drog på mig löparkläderna och i med headsetet i öronen och taggande musik
fick igång mig! 
Småjoggade lite för att komma igång, och kom fram till att jag hade ca. 30min på mig
innan det skulle bli riktigt mörkt, så jag sprang.
Och fan va jag sprang! 
Visst fick jag lite motstånd och det gick lite saktare vissa sträckor, men jag
kämpade på så gott det gick, och totalt blev det:
4,32km på 23min 58sek! 
Det innebär en medelhastighet på 5,33min/km!! :D 

Haha, trodde jag skulle springa 5km, men rundan var kortare än jag trodde,
men spelar absolut ingen roll, jag e så sjukt nöjd!!
Hade satt en måltid som var 27min på 5km,
och det klarade jag ju (eller hade gjort om nu rundan var på 5km hehe) 

Lite mer långdistansträning, lite mer intervallträning och jag kanske kommer
ner på 25min innan sommaren börjar på riktigt! 

Efteråt körde jag 4st chins, från raka armar upp till över hakan, har typ aldrig klarat
att dra upp mig hela vägen från raka armar, och nu gjorde jag 4st! 
Haha, adrenalin? 


Nööjd chey och skitiga skor!
Haha, när man springer så snabbt man kan igenom en lerig och skitig skog,
då hinner man inte ta några omvägar i terrängen, utan då hoppar man mellan
lerpölarna, och dem man inte kan hoppa över, dem springer man igenom! 
Hade inte tid att väja för nåra sketna lerpölar! 

Det tog ganska mycket av energin det också, att fastna i lera och
att springa genom riktigt leriga uppförsbackar är inte det lättaste,
men det gick! :D 

ÅH, nu har jag fått skriva av mig lite, haha! 
sovgott nu, för det ska jag göra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback