Blåbärs plock!

Jodå, ska man kunna göra smoothies och blåbärsbakverk i vinter så måste
man ju bunkra upp sig lite :) 

varit ute och plockat blåbär i nån timme och fått tusenmiljontals myggbett, överallt! 
Kunde inte gå i skogen utan musik i öronen för de där jävla gnabbet från myggen, 
deras konstanta bzzzzzzande gör mig tokig! Och jag är nog inte ensam om att bli de.. 
 
Jaja, gick rätt bra med musik iallfall, plockade något kilo skulle jag tro :) 

Förövrigt så blir de lugnt idag, men imorgon är de igång igen och cykeltur 
eller wakeski står på shemat, beror lite på vädret. 
Hoppas på bra väder så vi kan åka ut med båten och träna lite på wakeskidorna,
de behövs inför värmland, haha, måste ju va någorlunda bra när jag kommer dit! 

Nä, hörs senare! PUSS

Blåbärs glaaass <3 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback