världens mysigaste misse

Finaste missen i världen väckte mig imorse, (mina påsar under ögonen avslöjar att jag inte fick mycket sömn, pga. en galen katt i rummet) dock inte på de mysigaste sättet,
för så nosar han mig i armhålan och går sen upp i ansiktet och slickar mig i ansiktet,
kändes ganska.. äckligt.. 
Sen la han sig på min arm och somnade gott. Söt misse!
Men han fick upp mig i tid iallafall, 07.30 närmare bestämt. 
 
Idag åker jag tillbaka till V-ås men först ska de storstädas här i huset, ser ju nästan ut som 
ett bombnedslag efter att jag fått vara själv och göra precis som jag vill, hehe. 
 
En löptur ikväll hoppas jag på, och recept på min godaste bli-frisk-gryta kommer strax!
Såhär lät det när Wille fick smaka den:
W: Vad ä de för nått?
S: Världens godaste gryta alá Sussi
W: Låt mig gissa, världens nyttigaste, sprängfylld av antioxidanter?
S: Åh, helt rätt! Du har lärt dig! 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback