Vidare mot V-ås

Igår va sista arbetspasset på akis innan jag börjar mitt nya jobb,
idag! 
Går introduktion tre dagar sen börjas de på riktigt! 
Spännande :) 

Enkel, snabblagad matlåda blir broccoli, tomat, riven zucchini, paprika en kycklingfilé 
och linser, bara att skära upp grönsakerna och steka kycklingen, 
sen är allt klart! 

 
När jag får tid över ska jag göra rawfood bars som ni ska få recept på!
Har klurat ut en recept som jag bara måste prova, hihi! 
Sen ska jag försöka hitta ett schysst gym i västerås, som inte ligger alltför långt bort
från hemmet och jobbet, äntligen! 

Jaja, hörs senare! 


Bandit rock, frukost, gott humör, känns som att de kommer bli en bra dag 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback