Lär dig älska stunderna då alla odds är emot dig.

Mina ben är totalt mördade från dagens pass, får ont i magen när jag tänker på att jag
ska cykla hela dagen på jobbet imorgon, med värkande ben o rumpa..
Haha, ja, men de ska väll gå an de med!
Imorgon ser det inte ut som att jag hinner med någon träning (kanske lika bra det)
om inte någon kort löprunda, de visar sig!
Ska på julbord och spela bowling med kollegorna, trevligt värre! :)
 

Lär dig älska stunderna då alla odds är emot dig!
När ingenting går som de ska, när ingen står upp för dig, och när det bara handlar om dig
och din egen vilja, lär dig bli stark av att ha allt emot dig.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback