1 februari!

Och iskallt!
Faaast, det är faktiskt bra, det är ju trotsallt vinter :) 

Smuttar på mitt te och njuter av att slippa göra någonting.

Nä, inte hela sanningen kanske, helst av allt skulle jag vilja ha
ens orken att göra någonting. 
Men just nu är jag bara sjuk och trött.
Fryser och usch!

Vill inte vara sjuk längre, så sjukt tråkigt att inte kunna göra någonting.
Eller snarare, att inte ha lust att göra någonting. 
Nä, inte kul!

Jag har iaf fått tillbaka motivationen till att träna, synd bara att jag inte kan.
Men så fort jag e frisk, då e jag tillbaka på gymmet och spinncykeln igen! 
Nu ska kondisen upp på topp! 
Inte långt kvar till loppet nu, okej, det är bara 5km,
men det räcker för att min tävlingsinstinkt ska komma, och självklart kommer jag ha
en speciell tid jag vill klara ;) 
Vilken tid jag ska springa på har jag inte riktigt bestämt mig för än, först ska jag
prova springa 5km på tid, och se hur lång tid det tar och vilken mål som är rimligt,
var ett tag sen man sprang nu, alldeles för kallt för att springa ute,
jag vet att jag klarade på 27min i somras, men då tog jag inte i för kung och fosterland
heller, och dessutom har jag nog bättre kondis nu faktiskt,
och dessutom har jag pulsklockan att ta hjälp av.

Jaja, kommer bli nice så fort jag är back on track again! 

Hörs snart! 
PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback