Cirkelfys!

Trodde jag hade håla, men det visade sig att jag hade lektion..
Det söööög eftersom jag bokat in ett pass under lunchen, och eftersom
vi hade håla innan lunch tänkte jag gå å äta då,
men icke. 
Fick man springa å köpa mat istället, tog typ de billigaste jag hittade, haha,
ska ju fan till london snart, måste spara pengar!!

Men vart rätt bra ändå, kom dock 10min försent till den andra lektionen.. 
Yeye, ingen skada skedd!

Cirkelfysen va grym! 
Sjukt jobbig och riktigt intensivt, nice! 
Kändes riktigt bra att få köra ut sig ordentligt! 

Så nu e jag hemma och äter mellis i form av havregrynsgröt och nötter :)
Lite kompletering till den usla lunchen jag fick till..
Man bygger ju knappast på tomatsoppa lixom ;p
Haha, jaja, hade med mig massa bananer så det blev lite bättre iallafall,
Ikväll blir det PLUGG! 
Har prov imorrn och engtest på fredag..
Hörs! 
(förövrigt så fick jag en jättefin träningsväska av syrran från när hon var i London,
snygg, lagom stor, bra gymväska!) 


Från att inte ha haft någon träningsväska till att ha två, en stor och en liten,
perfekt! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback