Dags för...

.. löpning! :D 

Fint väder, +7.6grader ute och riktig vårkänsla på G! 
UNDERBART! 

Så, blir en mellanrunda idag, i ganska långsamt tempo, inga fartlekar
idag inte! 
Jaja, ska bli skönt iallafall! 

-Mitt bästa "kom-igång-tips": TÄNK INTE.
Bara gör, tänk inte så mycket, då blir allt mycket jobbigare.
Bara kom hem, sätt på dig kläderna och skorna och ut å spring lite!
Behöver inte vara världens runda, bara du kommer ut!
För det är ju de som är jobbigast!

Men tänk också:
- har du någonsin ångrat ett träningspass?

Mitt svar är förövrigt nej, jag har nog aldrig ångrat ett träningspass, hur
otaggad jag än varit innan, så har det alltid varit skönt att göra någonting,
trots att det kanske inte är mycket,
men något är bättre än inget!
All träning är bra träning, och den bästa är den som blir av.



Haha, astaggad.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback