...

Märks att jag är sjuk, äter allt som finns i huset.
Fast lite skumt är det, jag är nästan aldrig hungrig,
min förbränning ligger typ på 0(skämtåsido men ni fattar), så hungrig blir jag inte riktigt,
men sugen på ALLT.
Och äter allt, även fast jag inte är hungrig, haha!
Jaja, min kropp behöver det, behöver energi för att orka
slå emot förkylningen jag råkat ut för! 

Så, nu hoppas jag fan på att illamåendet efter all mat är värt de,
för nu vill jag bli frisk!
Imorrn har det gått 1vecka sen senaste träningspasset..
Börjar klia lagom i armar och ben nu..
Spinningpass, ja tack! 

Yeayeaaaaa, lägger mig i soffan och leker soffpotatis tills jag blir frisk,
inte värt att träna och sen bli ännu mer sjuk,
nej vila tills jag är i balans igen! 

Så, ta hand om er!
Det är inte kul att vara sjuk.. (kanske skönt, ibland, men inte kul såhär länge..)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback