Fruuuulle.

Yumyum!
Proteingröt såhär på morgonkvisten satt inte helt fel :) 

Sååå, idag är dagen lite rörig,
hade sett framemot att vakna av att solen lyser upp i rummet,
men istället vaknade jag av en grå himmel och nått slags duggregn.. 

Jag som verkligen sett framemot en löptur med solen i ansiktet. 
Men njaa.. 
Så får se om jag tar mig ut på en löptur iallafall. 

Den enda planen jag har är skivstång passet idag kl.17
blir ännu en utvärdering, första gången jag provar på skivstång nu,
spännande :)
Har inte alltför höga förväntningar, men det blir säkert kul! 

Har en gryyyyymt skön träningsvärk i axlar, rygg och ben...!
hm, får se om de blir skivstång.. eller spinning.. eller...
hmm..
De visar sig! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback