Hemma!

Efter en minst sagt underbar helg mitt ute i ingenstans! 

Har bara tagit de lugnt, ätit gott, suttit framför elden och myst o kollat på tv.

Jag och W lånade min systers stuga mitt i skogen,
så där satt vi.
Hade kamin o grejer, sovloft tillomed, som en riktigt fjällstuga med bjälkar i taket!
Helt underbar stuga, ville knappt åka hem!

Vi kom dit fredagskväll, och skulle gå 2.5km i bäckmörker...
verkligen kolsvart ute, och bara en grusväg med stor skog runtomkrig,
läbbigt!

Men fram kom vi och firade med en semla :)
och en pizza, och en choklad och ja, massa gott haha! 

På lördagen var vi ute och gick en sväng, bastade, käkade 2liter glass
och åt pannkakor.
och njöt liiiite extra :)

Så kan säga att jag har verkligen mått hela helgen!

Idag kom jag hem i tid för att hinna åka längdskidor, och jorå! 
jag och mamsen (som förövrig var värsta fit och låg långt framför mig)
drog ut på isen :)
för att vara första gången jag åkte på typ.. 2år så gick det väldigt bra ändå,
och hade en ganska bra fart ändå ;) 

Jaja, nu är jag på godväg att bli frisk igen och kan bli mitt vanliga jag igen :)
Känns skönt att snart vara tillbaka! 
Hej träningsvärk, I missed u.

Hörs snart! 
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback