HIIIIIIIIIIIIIIIIIT!

Yes, världens träningspass!
Kom dit, seg, lite början till huvudvärk och kände inte alls för ett mördarpass,
men sen kom vi igång, och jag körde 110%!

Blev ett gryyyyymt pass där jag tog ut mig till dem allra sista krafterna,
skönt!
Övningarna vi gjorde var bla. 
- Stående rodd
- raka marklyft
- Sneda armhävningar
- knäböj
- utfall med vikt
- push press
- crunches
och en heldel andra övningar, men några av dem jag minns iallafall :)

Vi kör 4min intervaller, 1min vila och kör sen nästa "zon".
Det finns 4st olika "zoner" man kör, med olika övningar.
Så ska man hinna med så många som möjligt på 4min,
riktigt högintensiv träning måste jag säga!
GRYMT! :)

Så nu e jag hemma, har precis käkat min korvstroganoff till middag,
nöjd, mätt och belåten :)
Dags att slänga sig i soffan och dega lite måste jag säga! 

- push press, riktigt bra övning! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback