jahapp..

Happ frisk en dag, och nu är man tillbaka i sjukspåret igen..

Tråkigt värre, men hoppas det här går över fort!

Tänkte iallafall ta mig ner till gymmet imorrn, kanske mår bättre av lite
träning, vet att det kändes mycket bättre efter gårdagens träning iallafall,
och träningsvärken idag är inte nådig haha! 

Men, det blir ett väldigt lugnt pass, känner efter lite hur det går så får vi se.
Tror det är ganska psykiskt också, att jag känner mig snurrig åså.
Eller så spökar blodsockret, haha, efter all fika idag, kan säga att
de blev inte en kakbit hehe :)

Jaja, hoppas jag känner mig bättre imorrn iallafall, det borde jag göra!

Puss
Vill ha sommar, sol, vattenskidor och massa bad! 
LÄNGTAR tills jag får stå på skidorna igen!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja i sommar ska vi köra hårt............

2012-02-19 @ 19:14:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback