Lunch!

Blev en kort dag idag som sagt,
bara ett snabbt studiebesök sen hem igen :)
Fast, jag åkte inte direkt hem, köpte först en liten shake, äntligen!
Lite less på att behöva släpa omkring på mig superstora,
vart dock inte den jag egentligen ville ha, men denhär hade
extra fack för piller och där jag kan ha i mitt proteinpulver :) 

Så den funkar! 
Somsagt, lite skillnad iaf ;p 

Nu e jag iaf hemma och har precis käkat lunch,
fortfarande ganska snorig, men imorrn är jag nog frisk!
Så tar en promenad för återhämtningen så snart maten smält,
känns skönt att kunna göra någonting iaf :) 

Hörs senare! 
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogg är nördigt

2012-02-02 @ 15:55:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback