Nu kööööööööör vi :)

Nä, inte direkt.
Blixthalka ute, så alla mina bussar e inställda,
så en tripp in till gymmet e ju bara att glömma :) 
men ska inte hänga läpp för de, nu fick jag sjukt mycket tid över
till hemma träning! 

Så, eftersom jag hade så himlans mycket tid över, så tog jag mig tid att
ta kort på lite övningar ni kan göra hemma,
för er som inte vill gå till gymmet, eller för er som inte kan ta er dit.

Så, nu ska jag bara laga lite lunch, sen får ni se vad jag knåpat ihop :)

Hade dessutom tänkt ställa mig och baka energibollar som man kan äta
efter träningen för maximal uppbyggnad :) 
Hihi, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback