Underbart!

WOW
Vilka vårkänslor!
Vissa delar av stigen var helt fria från snö och solen lös på träden,
att det dessutom blåste varmt kändes ju helt klart bra! 

Så jag sprang på, med dyngsura skor efter att ha trampat i xantal vattenpölar,
gick helt okej ändå, lite segt i början, men sen gick det bättre! 

När jag kom hem så kollade jag hur långt jag sprungit på min runkeeper,
och det stod 6.45, 6.45km tänkte jag, omöjligt!!
Så länge som jag var ute kan det knappast ha blivit 6.45km..
Kände mig grymt besviken, okej, bra att jag kom ut, men att komma 6.45km
på 1h är kanske inte det bästa.. haha..

Så lite depp blev jag, tills jag insåg att den var inställd på miles och inte kilometer!! 
När jag ändrade till kilometer blev jag helt plötsligt mycket gladare,
på displayen stod det nämligen 10.16km! 
UNDERBAR KÄNSLA!
Så nöjd och glad kom jag in, körde lite chins, har börjat köra de nu så ofta jag kan,
lägger in det på nästan varje pass, det har jag gjort för att jag gett mig fan på att klara
7st chins på raken i maj! (just nu klarar jag 4st) 

HÖRS! 

Kommentarer
Postat av: Beundrare..

Va duktig du är älskling!! :D

2012-02-29 @ 21:34:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback