Utvärdering: HIT

WOW.
Alltså, jag är död! 
Blev ett helt sjukt jobbigt HIT-pass, trodde verkligen jag skulle dö! (nästan)
dem sista övningarna gjorde på riktigt ont i själen att göra när jag tänkte på
vad jag utsatte mig för.
Haha, skämt åsido, de bästa jag vet är utmaningar :) 

Men faaaaan så skönt de va! 
Hej endorfiner!
Men verkligen, sjukt intensivt, gryma övningar, störd träningsvärk imorgon,
alltså ett riktigt bra pass!
Passar alla, fast, man bör nog åtminstonde ha grundkondis och grundstyrka,
för sjukt va tungt de va om man verkligen gick in för det!

Nä, GRYMT!
Efteråt var det bara att trycka i sig bananen och proteinshaken, trots illamåendet
efter passet (haha) och väl hemma, recovery!
Nä men slängde ihop massa fil och russin med nötter o grejer, en äggmacka på de
och allt är perfekt! :) 
(skulle dock vilja äta MAT, men hann ju äta "tidig middag" innan jag stack iaf). 

Ä, sjukt bra jag mår nu! 
Dags att slänga sig o dega i soffan framför en film och bara må jätte bra :) 

PUSS! 
(dregel)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback