Väldigt besvärad.

sjuk i över 1vecka nu, 1vecka och 3dagar nu..
Känns SJUKT segt!

Varje gång jag e sjuk blir jag galet godissugen också,
okej, inget fel med det, men det är jobbigt när man aldrig har
något hemma, och dessutom när jag inte annars brukar vara det,
jag sitter och äter mörk bakchoklad, vem gör de? 
den är ju inte ens god.
Haha, jaja, det får vara så ibland! :) 

I helgen blir det helmys, W och jag har fått låna min systers stuga
mitt ute i ingenstans, ska bli supermys! 
Tänk en liten röd stuga med brasa och gammal inredning, mysfaktor hööööööög! 

Och massa härlig snö ute + en bastu :) 
Hur bra kan de bli? 

Glass på det och god mat, sen är jag lycklig! (eller choklad kanske hehe..) 
nä men faktiskt, ska bli mys! 

Sen är jag förhoppningsvis frisk och kan börja träna igen! 
Kommer bli tufft att sätta igång med kondisen igen, kondition är som väl känt
en färskvara så de gäller att hålla igång den! 

Och inte minst av allt styrkan jag har tränat upp.. 

NÄ så sjuk ska jag inte vara länge till! 
Puss 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback