Proteingröt!

Provade ha i lite proteinpulver i gröten imorse,
chokladgröt!
Helt okej, jag hade nog i lite för mycket salt innan, så det smakade
salt och choklad :p
Så ingen supergröt kanske, men det funkar :)

igår va en grym dag! 
(Förutom att jag kände mig lite smått sjuk senare på dagen)
Först blev det ett spinningpass, tungt var det!
Jobbigt jobbigt jobbigt, men kul kul kul!! ;D

Sen på em. fick jag med mig Tess att prova på ett styrka medel pass,
var helt okej, det känns bra, för sist jag var på de passet (det var ett tag sen iofs)
så var jag helt slut efter passet, och nu var det knappt jobbigt,
det var lite roligt att se förbättring iaf :)

Det som gjorde min dag igår så bra var:
Maten! 

Ska man köra 2pass bör man egentligen ha ca 6h vila ungefär emellan passen,
men eftersom det inte var något superpass på em. så tänkte jag att, känner jag
att jag orkar, ja då är det okej!
Kan säga att jag nästan längtade efter passet, så de gick väll ingen nöd på mig riktigt ;p
Dessutom hade jag käkat på ordentligt, så energin fanns där! :)

Men nästa gång ska jag nog försöka få in några timmars vila emellan. 

Idag blir det vila, en lugn promenad i återhämtnings syfte, eller något sånt.

Ikväll blir det tacokväll hos en fin vän med fina vänner! 
Känns som en väldigt bra onsdag alltså :)

Puss!

Sommar, ja tack!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback