backlöpning, hell yeah!

Efter en middag som resulterade i en matkoma la jag mig i soffan och lät magen smälta maten en stund innan jag stack ut i dalaskogarna häromkrin, som tur var hade jag med mig mamma som bott här uppe ut, annars hade jag sprungit vilse!
Men ååå va vackert de är här!
Och vääääärldens bästa backar för löpträning! Hur långa och branta som helst, riktig kul :D

Efter de blev de äppelpaj hos mormor, perfekt postworkout, haha ;)

Nä, nu ska jag snart sussa, ladda inför ett till pass imorgon! jihooo :)
Bloggar från mobilen, fattar nada, men blder kommer!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ska inte du med till grönan imorgon??
Hälsa mormor! :)

2012-07-04 @ 08:42:22
URL: http://visansgoda.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback