Löptur!

Blev världslång löptur idag, bara för att jag, men någon kilometer kvar till hemmet,
upptäckte att jag hade tappat min mobil, någonstans i skogen..
Sprang tillbaka halvvägs och letade, men ingen mobil hittad.
Sprang hela vägen hem igen med värkande ben från gårdagens backlöpning,
tur nog så hade jag gps:en på när jag sprang, så kunde enkelt hitta mobilen
med hjälp av latitude!
Skaffa de hörrni, sjukt bra app!
Ser exakt var mobilen är och tur va de, tog cykeln ut i skogen och hittade mobilen på
nolltid :)

SKÖNT!

Förövrigt så vart de en rätt seg runda idag, jag kände mig inte helt pigg i huvudet,
men ändå så sprang jag med relativt bra tempo!
Dock lite halvt mörbultad från gårdagen, men de gick ändå ;)
Rätt långt blev det nog också, över milen skulle jag gissa på, eller runt däromkring iallafall,
well done!

Skönt att ha sprungit idag iallafall, känner mig så mycket piggare! 

Hörs senare!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback