Migrän!?

Uääh, har haft världens huvudvärk hela dagen! 
 
Åkte till IKEA imorse för att leta efter lite saker som kan vara behövliga vid en flytt,
kom hem med lite grötkastruller, skärbräda å annat smått å gott. 

Sen blev det grillning vid vattnet med segling och vindsurfing, men min huvudvärk
tillät ingenting av de, så jag fick åka å hämta dom som druttat i från surfingbrädan
och inte orkade paddla tillbaka.. 
Men mysigt var det!

Åkte hem och åt jordgubbar med grädde, fortfarande världens huvudvärk, trots två stycken
värktabletter.. 
Illamående, darrar, sprängande huvudvärk, känner mig dizzy, nån som vet? 
 
Jaja, får lägga mig i tid ikväll! 

Hörs, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback