världens bästa lördag!

Jo, det är något speciellt med lördagar, en härlig helg-känsla
trots att det blir kvällsjobb idag, det känns skönt :)! 

Startade dagen med en skål turkisk yoghurt toppat med valnötter, pumpakärnor och honung,
riktig greklands-känsla där! 

Ville inte äta en alltför stor frukost för då orkar jag inte äta lunch innan jag åker till jobbet
vilket resulterar i att jag blir vrålhungig vid typ, 3tiden. 
 
Men gott var det! 
Tänkte ta mig en löprunda idag, men blev en promenad istället, kände verkligen inte 
för att springa idag, och de va skönt att rensa tankarna lite :) 

Så nu har jag precis gjort världens godaste smoothie, såhär: 
 
- 1/2 honungsmelon
- 1nektarin
- yoghurt
- havremjölk (eller annan dryck, juice funkar också)
- 1/2banan
- blåbär
- hallon 
 
Mixa allting och häll upp i ett fint glas :) 

Nä, nu ska jag åka iväg till jobbet, ha en fin lördagskväll! :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback