Glad å nöjd!

Fick till ett riktigt grymt cykelpass! 
Kanske tillochmed blev rekordtid, tog ingen tid, men de kändes nästan så!
Gick riktigt snabbt idag :)
Känner mig mer eller mindre på topp just nu, hoppas att jag kan få in ett
till cykel eller löppass imorgon, men det ska nog inte vara några problem.. ;)
känner att jag vilat lite för länge, kondisen var ju inte på min sida om man säger så,
haha, men det är bara att kämpa på, för förr eller senare är den tillbaks igen :) 

Har lite nya recept i huvet som jag vill prova också, både mat och
efterrätter, gottigott! 
Å sen kommer receptet på mina goa biffar också :)

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback