Lägenhet!

Idag var jag o Wille å pratade med dem som äger lägenheten som vi ska hyra, 
japp, jag ska bli Västeråsare! 
Från och med 8juli så har jag och Wille lägenhet i Västerås! 
Känns helt galet, men antar att de är dags att klippa navelsträngen. 
Känner mig både jätte glad och jätte nervös, och är ganska velig faktiskt, 
men magkänslan säger att de är rätt, och jag antar att de bara är att prova, 
se hur det går och sådär.

Det känns väldigt skönt att ha träningen nära till hands iallafall, faktiskt lite bettryggande
av någon anledning.
Vi bor ungefär 4-5km från stan, vilket gör det till ett perfekt avstånd för mig som vill cykla till
jobbet, kan ju tillochmed springa dit :) (förutsatt att jag får jobb på lasarettet vill säga)
Men vi får se, ska söka jobb hela nästa vecka och denhär veckan, 
men det ska nog gå att ordna, hoppas jag :) 

Såå, det ska bli väldigt spännande, lägenheten är jättefin på 80,5kvm, alltså ganska stor,
men för mig som e van att bo i villa känns de rätt skönt med lite andrum :) 

Efter de var jag tillbaka i Uppsala och åt en god glass vid ån med en fin vän, 
pratade om lite allt möjligt och nu är jag hemma igen :)

Hörs! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback