Löptur i regn!

Ja, regn hela morgonen, men det hindrade inte min löparglädje som jag helt plötsligt
fått, världens sug efter löpning! 
Och jodå, belönade mig själv med en 9km runda i regnet! 
Blöt blev jag och trots att jag så noga plåstrat om mina kära å veka fötter så fick
jag brännande blåsor, iallafall... 
Men sprang gjorde jag ändå, bland lera och högt gräs, på hala berg å en slirig bro 
(som består av två plankor brevid varandra, säkert sen tidigt 1900 tal, belive me, de är 
läbbigt att springa på den "bron", speciellt i regn och när hela bron knakar, haha)
 
Men härligt var de! 

Såhär såg mina "stigar" ut i skogen, snacka om att man blev blöt när man skulle springa
igenom dedär, hade ju precis spöregnat, haha! 

Sen blev det styrketräning och en god lunch på de! Satt fint :)

Blev ingen surfing igår, vädret höll inte :( 
Men idag blir de av! 
Solen är framme (någorlunda) och de blåser perfekt, me like! 
Så idag sticker jag ner till sjön med brädan under armen, nu ska jag lära mig surfa! 

Hörs senare, trevlig helg på er! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback