löputur...

Blev en härlig löptur i solen idag!
6,53km med en styrkepaus vid brygga (as usually) :) 

Kändemig riktigt seg ibörjan, som ni vet så var de ju ett tag sen jag sprang, 
men fan så skönt de va! 
Väl ute i spåret kändes de riktigt bra, men de första 100m var jobbiga.. haha!

Körde lite styrka på bryggan idag, innan jag tvättade av mina fötter som under löpturen
fått sina små skavsår och blåsor.. 
Funderar på om jag måste köpa nya löpskor igen, det förstör ju en heldel under löpturen,
för er som fått riktiga blåsor under fötterna vet nog vad jag pratar om när jag säger att de 
på riktigt känns som att de brinner i fötterna, inte så rolig känsla. 
Trodde att det skulle bli bättre nu när jag låtit mina fötter vila och bygga upp huden igen, 
men icke :/ 

Jaja, får plåstra om fötterna innan varje löptur, brukar funka bättre då, haha! 
 
Klippt gräset har jag gjort också, ikväll ska jag lära mig vindsurfa har jag bestämt mig för,
hoppas vädret håller i sig så jag slipper frysa ihjäl på brädan :) 


Har köpt två nya böcker också, styrketräning och träningsdagbok. 
Känner mig inspirerad att börja styrkeräna igen i höst, nu känner jag verkligen att
jag vill satsa på det, och vad passar inte bättre som motivationskälla än en riktigt bra
å tjock bok om just styrketräning! 
Många nya och inspirerande övningar! 

Träningsdagboken ska bli kul just för att jag tycker om att hålla koll på min träning och 
det är kul att ha någonting att gå tillbaka å titta i. 
Hade ju ett litet sketet block som jag skrev i förut, men har tappat bort de, så nu när jag hittade
denhär boken så kunde jag inte annat än köpa den, hehe :$ 
 
Båda böckerna är köpta på akademi bokhandeln :) 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback