Natt..

Åkte till min fina pojkvän igår, som inte har ställt om dygnet efter att han jobbat
natt (han va bara ledig 1dag, så lite dumt att ställa om då),
tänkte att jag också kunde vara vaken hela natten, eefh, upptäckte att jag inte
va gjord för att va vaken på natten..
Synillusioner, illamående attacker, ett golv som svajade, och ja, ni förstår.
Iallafall så åkte vi till hans klubb runtomkring 03.00 för att träna,
jag som sov redan i bilen påväg dit hade absolut ingen lust att träna,
så jag satte mig på golvet för att titta på, men somnade.
Såhär slutade det för mig alltså, lite lagom trött sådär.

Men måste säga att det va faktiskt lite läbbigt, satt på golvet och kände hur allt
svajade, ungefär som på en båt.
Wille såg ut som en satyr när han hoppade hopprep, då insåg jag att jag va liite för trött...

Så, natt skulle jag nog inte klara av att jobba.
Nu är jag iallafall hemma, tänker helt klart gå å lägga mig i tid ikväll,
haha, ska jobba imorgon, så kan vara en idé ;) 

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jossan

Hahahaha men lilla gumman då :') <3

2012-06-18 @ 22:07:12

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback