PUH!

Haft fullt upp de senaste dagarna, därav ingen uppdatering.. 

Har varit i malmö som coach på omvårdnas SM från tisdag till fredag natt,
på lördagen körde jag ner till sandviken och hämtade mormor som ska vara här tills
min student, på söndagen så hjälpte jag pappa med att bygga på utbyggnaden av våran uteplats,
agerade assistans mäklare på en visning som pappa hade för en stuga som han säljer nu,
TOTAL städade mitt rum och däckade i sängen 20.30.
HELT slut! 

Så idag har jag varit på viktoria brandstation och haft 5kamp och grillat hamburgare,
måste säga att det känns tråkigt att lämna alla i klasserna nu,
hade en riktigt rolig dag med alla! 5kampen vann vårat lag, haha, vi va bäst! 

Nä, nu blir det lite käk, sen fixa det sista inför D-day! 

PUSS
Blir en svettig löparbild, bara för att jag saknar motivation till löpning nu,
efter studenten hoppas jag på att få lite tid tillbaka och få tillbaka motivationen
också! 
Måste ju hårdträna nu inför tjurruset som jag ska springa i höst!! (Måste bara anmäla mig..) 
och dessutom inför min cykelrunda: Öland runt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback