Ruggigt värre!

Ja, de bara regnar å regnar..
Imorrn hoppas jag på ett godkänt teoriprov och en solig dag! 
Får väl se hur de blir med de, men ska försöka så gott de går på teoriprovet iallafall,
solen kan jag tyvärr inte göra något åt..
Nä, en löptur skulle sitta fint imorgon, känns som att jag är rätt så bra uppladdad för det,
med tanke på att jag haft vila i xantal dagar nu :) 
Fast, jag sörjer inte, motivationen kommer tillbaka, de vet jag! 
Trots allt så vet jag ju att jag mår så mycket bättre när jag tränar, äter och
har mina normala rutiner, men ibland så måste man få spåra ur för att hitta känslan igen
och hamna på rätt spår, lära sig av sina misstag, och lära sig mer om sig själv och
hur man ska göra för att det ska bli rätt nästa gång.
Man lär inte känna sig själv genom att älta på samma spår dag ut å dag in,
try something new!
Nä, men ni fattar vad jag menar säkert, att man måste våga testa sig själv litegrann ibland,
våga utmana sig själv och sina rädslor.

Känner att jag är på rätt väg iallafall, man måste våga snubbla ibland, våga falla,
för att sedan resa sig upp och lära sig gå stadigare, lyfta på fötterna lite extra och
inse att, det var faktiskt inte så farligt att ramla trotsallt.
Lite babel bara såhär efter middagen i matkoman. 

Juste, ni ska få ett recept på urgoa fetaost fyllda broccoli biffar som jag gjorde  häromdagen också! 

PUSS
Jag vill bara ut på spegelblankt vatten, och göra de jag älskar!
Bild från när jag var typ, 7-8år, första gången jag stod på ett par vattenskidor!
Haha, älskar min fina hållning ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback