Tårta till frukost

Hehe, blev över en hel del från gårdagens buffé! 
Nån måste ju äta upp de, kan ju inte slänga! Diss för matsvinn :) 

Nä, men klagara ju inte när man får äta tårta till frukost, såhär dagen efter
studenten :)
Hade en grym dag igår, slog mina förväntningar med HÄSTlängder,
Tack till allt och alla som var där och gjorde dagen till den bästa,
och grattis till alla studenter! (inklusive mig, haha!)

Nu ska jag käka upp min frulle, sen bär det av mot akademiska för
S-HLR utbildning! 


Kommentarer
Postat av: Visan

Ja diss för matsvinn! Jag hade lunch och middag för hela veckan! haha kanon!

Du var jättefin och höll världens finaste tal! Modigt och oerhört rörande :)

<3

2012-06-09 @ 10:32:35
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback