Back to the gym!

Kände att det var dags för ett gym pass nu, efter några kondispass ;)

Blev axlar, triceps, biceps och lite rygg.
-Militärpress
-dips
-chinups
-finnen
-flyes
-bicepscurl
-axelpress
-stående rodd
-pushdown
- kabel-rope curl
Ökade även vikten på axlarna idag, kändes gryyyymt :) 
Trodde aldrig jag skulle öka vikten på axlarna, har varit så svag
där tidigare, så trodde de skulle ta längre tid, men nu kände jag
mig redo för ett steg till! ;) 

Nä, men riktigt grymt pass vart de!
Avslutade med plankan och sidoplankan, haha gillar den övningen.
(och självklart min favorit, armhävningar.) 

Imorrn blir det antingen cirkelfys eller spinning! 
TAGGAD! 

Hörs senare, nu blir det plugg! 
Pushdown o cable-rop curl

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback