hehe..

Har haft tonvis av plugg denhär veckan!
Därför jag inte hunnit uppdatera..
Men snart är jag back on track igen, ska bara strukturera upp allting,
lite rörigt just nu, råkade ta bort min mapp med ALLA mina skoluppgifter,
halvklara som klara uppgifter, å nu är min dator nere i Spanien med päronen
så jag kommer inte riktigt åt min dator heller..
Meeeeen, ingen idé att stressa upp sig över de nu, kan ändå inte göra något
förräns dem kommer hem! 
Så, plugg blir det!
Försöker hinna med träningen så gott jag kan, vet ju att jag mår mycket bättre då.
Och jovars, löpningen har börjat ta sig nu känns det som!
Inte på topp än, men går i rätt riktning iallafall!
Idag blir det ett gym pass, axlar och rygg står på shemat,
nice!

Nu blir det frulle :)
Puss!

Har övergivit min gröt ett tag, trott eller ej.
Vaniljyoghurt är en given vän i kylskåpet, hehe..
nä men vill inte tröttna alltför mycket på gröt,
och varation gillas!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback