Nuså!

Blev jobb igår kväll, så hann inte med så mycket mer än skolan
innan jag stack iväg till jobbet.
Men jag höll mig pigg trots dem få timmar sömn jag fått, haha! 
Fast jag gillar att jobba, en annan sak om man gör något tråkigt. 

Jaja, idag blir det stuidebesök på dialysen med klassen,
annars händer nog inget speciellt, hoppas jag, för idag är jag trött...! 

Hoppas verkligen på en löprunda idag, gym imorgon och spinning på fredag,
så skulle det se ut om jag fick önska :) (fast hels med sovmorgon på fredag så
jag hinner köra lite morgongym där också.) 

Men får se hur resten av veckan blir!
Fint väder ser det ut att bli idag iallafall! 

PUSS
NU:
FRULLE

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback