Paintball

Åkte från västerås imorse med 7.40 bussen, gick upp i tid så jag skulle
hinna gå till busshållplatsen, är en bit att gå, men jag va uppe i tid så kunde
ta de lugnt å behövde inte stressa.
Trodde jag..
Haha, nä men när jag kom fram till busshållplatsen o de va 4min kvar tills bussen
skulle gå insåg jag att jag glömt plånboken i soffan.. 
Men tur är har jag världens bästa pojkvän som hoppade upp från sängen
och körde rally till mig med min plånbok, och hann precis innan bussen kom!
(dock inte på 4min, bussen var sen som tur va!)

Sen mötte jag upp Mimmi och vi åkte hem till Robin för lite frulle,
och ssen vidare till ACPaintball,
haha, första gången jag körde paintball, men de va fan kul!
Gjorde dock rätt ont att bli träffad, har några blåmärken och en bula i huvudet
haha!
Men kul var det! 

Nu är jag hemma, blir plugg plugg plugg!
Hade hoppats på en löptur, men tror att det blir plugg hela kvällen om jag inte hinner
komma ut på en senare ikväll :)
Hörs! 
PUSS 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Feeeettttt kul var de :)

2012-03-26 @ 08:06:26

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback