vilodag!

Blir nog ingen träning idag trots mitt sug efter en löprunda..
Har massvis att fixa inför imorgon, plugg till tors/fre och
sen måste jag hinna packa till london idag,
eftersom imorgon är jag i kungsberget, på torsdag har jag skola och jobb på kvällen,
och på fredag kommer jag inte hinna hem emellan.
Så det blir mycket fix idag, men kul fix! 

Har dessutom inhandlat lite god färdkost till imorgon,
bla. en marabou, macka, smoothie och annat gott,
yumyum! 
Standard för mig å Tess när vi åker till kungsberget/romme,
frukost på bussen, godis i liften och nån god färdkost påvägen hem! 
Håller hårt i den traditionen :)
Nu blir det te o plugg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback