Effektivitet!

Well, körde mitt gympass idag på 30min! 
Det kallar jag effektivt :)
Kvalité framför kvantite! Hellre är jag på gymmet 30min och tränar effektivt och
med intensitet än att söla omkring i 2h och gjort samma övningar,
fast med låång vila mellan seten och inte alls kunna hålla samma intensitet. 
Det är min åsikt! :)

Nu står min morotskaka i ugnen, en ny variation! 
Som vanligt, utan mjöl, socker eller industriframställt fett. 
Gottigott! 

Ska självklart slänga ut recpetet på den så fort jag smakat på den och fått
den godkänd :) 

Hörs! 
PUSS




Kommentarer
Postat av: rapunzel ;)

loove youur bloggg, mucho lovve too you my swweetiiee :D

2012-05-10 @ 12:49:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback