Far away!

Har min älskling väldigt långt borta just nu känner jag,
kommer inte träffas på typ 2v, och det känns, inte alltför kul :( 
Men han är världens finaste som ringde och muntrade upp min alltför
jobbiga dag!

Åkte till jobbet med ca 3-4h sömn i bakfickan, sov riktigt dåligt inatt,
så var ju inte den piggaste så att säga.
Annars brukar jag inte ha några problem med att gå upp tidigt, men alltså,
04.45 en söndagsmorgon när man suttit och kollat på melodifestivalen till 00
och sen inte kunnat somna på de, hm, kändes inte alltför roligt.. 

Så trött och seg gick jag ifrån jobbet, bokstavligen talat med gråten i halsen
för att jag va så trött, kom hem och va bara less,
tråkigt att det skulle bli så en såhär fin dag, och min vanliga optimism var som bortblåst!
Haha, men, sånna dagar måste ju också få komma,
så efter att jag pratat lite med Wille så kändes det, 1000 gånger bättre,
gick ner till bryggan med mamsen å papsen, badade tillochmed!
Solade,
gick upp,
gick hem,
pluggade,
och grillade! 

Yummie, så min söndag blev tillslut en väldigt bra söndag :) 


En fin, men lite sliten brygga, precis som de ska va :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaag vill ha recept på morotskaaaaka ;)

2012-05-27 @ 20:39:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback