Fullt upp!

Japp, har byggt växthus idag! 
Inte helt själv dock, men känner mig rätt proud över min insats,
lite färg fick jag på armar och ben samtidigt.
Röd är jag i ansiktet, as usually efter en dag i solen. 

Receptet på min morotskaka kommer, fick till den rätt bra måste jag säga!

Snart åker jag iväg och sover hos Wille, han är dock i nyköping och sover där
för imorgon ska han upp tidigt och väga in sig till tävlingen i bjj som han ska gå,
själv åker jag med hans mamma och syster tidigt imorgon, så lika bra att sova
över där så slipper jag gå upp ännu tidigare. 


Hörs senare!
Och receptet på morotskakan kommer så fort jag får tid över!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback