Gaaaaahh!

Imorgon åker jag till malmö!!
Känns galet kul!
Får bli coach åt sanna och malin som ska tävla i malmö,
dem är nog lite mer nervösa än vad jag är ;)
Jag måste självklart ut och utforska malmö, så mina löparkläder och dojjor
åker direkt ner i väskan, tur att jag har en till med mig som är löparfreak,
malin sprang nämligen göteborgsvarvet i år, 2,4mil!
Grymt gjort av henne måste jag säga, så jag blir inte själv iallafall! ;)

Dem ska dessutom ha ett riktigt fint gym där också, så träningen blir nog inte lidande!

Ska sitta 7h på tåget imorgon, så det blir bodyfitness tidningar, runners och
massa andra roliga träningstidningar som man annars inte har råd att unna sig (student, snart slut på de!) 
så lite nöje blir det nog!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback