Kaka i ugnen!

Vad har jag hittat på nu då? 

Nä, bara en uppdatering av min förra morotskaka som jag gjorde,
hittade sukrinmelis på life idag, så vart ju bara tvungen att prova! 

Ska till min syster imorgon, så tänkte passa på att bjuda på lite morotskaka,
självklart är den suuuupernyttig och suuuupergod (Hoppas jag)!

Drog förövrigt världens bästa benpass idag på gymmet! 
Idag blev det:
Frontböj 3x12
Raka marklyft 3x12
Lårcurl 3x12
Benpress 3x12
Insida lår (mask.) 3x12
Höft (mask.) 3x12
(chins 6st smala)
Fick riktigt ont i axeln när jag körde chins idag, eller sista lyftet så small
det (inte riktigt men det kändes som att de small, haha) så jag strechade ut
axeln lite, hoppas det blir bättre tills nästa gång!

Sen åkte jag hem, åkte å handlade lite ingredienser till kakan
och snart blir det grillade kycklingspett och sedan vidare för en myskväll hos
en fin vän! 
Puss
Såhär såg kakan ut sist jag bakade den :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback