Myshelg!

Kan passa på att berätta lite om helgen, nu när jag ändå ska ta en liten paus
från plugget :)

I fredags åkte jag till min fina syster i stockholm, vi gick å käkade på Hard Rock Café,
sjuuukt gott! 
Glass till efterätt och en massa prat :) 
Kan säga att man blev sjukt mätt, och jag däckade i soffan vid typ 11, matkoma? haha.
Så somnade rätt snabbt, gick upp vid 9 tiden och åt mysigaste frukosten :)

Sen drog vi ner på stan, letade studentklänning, och hittade en fin!
I första affären till och med :) 
Hittade lite annat fint också, snacka om bra shopping i stockholm!


Efter det tog vi tåget mot uppsala och väl där satte vi oss på ett café,
käkade lite lunch och handlade lite att grilla för att sedan ta bussen vidare
till min andra syster där det var grillfest :)
Mycket trevligt måste jag säga, grilla och trevligt sällskap, kan inte bli bättre :) 

Såååå, idag blir det lugnt, massa plugg att göra, men det börjar minska nu! 
Känns skönt ;) 

Hörs, puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback