PT

Fick agera PT åt min syster när jag kom hem, blev en kortare löprunda
följt av styrka!
Drog ut på en uppvärmningsrunda och det blev en svettig uppvärmning kan jag säga,
fuktigt i luften och rätt bra tempo ändå,
väl hemma körde vi lite styrka, armar ben å mage, blev gott o blandat
av dem övningarna jag hade i huvudet, lyckat blev det iaf! 

Kändes riktigt skönt att komma ut på en löptur och få igång blodgenomströmningen
i mina stela muskler, skönt! 
Dock riktigt jobbigt, va rätt trött efter skolan, så kände mig både tung i huvudet
och kroppen efter mitt stenhårda bröst å triceps pass på gymmet,
men nu känner jag mig piggare än jag gjort på hela dagen :)
Mår som jag förtjänar med andra ord! Haha ;)

Nä, nu blir det grillat och sen vidare mot bussen till västerås och träffa min älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Lindis

Ja fan va ja behövde det. Kan inte du bli min PT, fast då blir det ideellt för din del, min pengapung är inte så tung...

2012-05-16 @ 18:18:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback