Sooooooool!!

Varmt och skönt! 
Vaknade upp hos Cassandra imorse efter studentskivan vi hade igår,
haha, det var en gryyyym kväll!
Hade riktigt kul, och fan va jag kommer sakna alla i båda klasserna! 

Jag blev Klassens Anna Skipper, haha otippat va? njaaa haha ;)
Fast det passade ju faktiskt in, så jag vart nöjd, man får ju ta de med en liten
nypa salt, haha! ;) 

Temat på skivan var: Såhär har du aldrig sett mig förut,
och jag valde att vara indian, haha :) 
(med urhöga klackar, bara för att jag tycker dem är fina, haha)
Såå, vaknade upp hos Cassie imorse, åt en god frukost, solade på balkongen
och den gick vi vidare till skolan! 
sjukt lugnt i skolan, slutade tidigare och åkte hem.
Väl hemma insåg jag att jag inte hade någon nyckel (lyckat) så jag hade 3h
dötid på altanen här hemma, så jag klippte gräset (vilket tog typ 1h30min)
och sen solade jag resten av tiden, rätt skönt ändå måste jag säga!

Sen blev det ett träningspass med syrran, drog ut på en löptur som jag klarade
mycket bättre än förväntat, har dock tappat kondisen nu en hel del.. känns lite
tråkigt, men nu har jag fått tillbaka lite löparmotivation! 
Styrketräning på de, och nu mår jag mycket bättre än tidigare! Även fast jag inte var
bakis eller mådde dåligt innan, så mår jag alltid bättre efter att ha tränat. 

Nu återgår jag till plugget...
en dag kvar i skolan..
en dag..
På fredag blir sista "riktiga" skoldagen för mig, sjukt hur snabbt det har gått! 
Sen på tisdag åker jag ner till malmö, jag är nämligen reserv på omvårdnads sm
som sker där nere, spännande! 
Löparkläderna åker förstås med då, måste ju utforska malmö som jag hört är så fint :) 

Hörs senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor inte Emma där nere nånstans? :)

2012-05-26 @ 13:05:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback