Effektivisera din vardag!

Kom hem från jobbet, trött, seg och va inte direkt sugen på att dra ut på en
löptur, men, jag hade ju gett mig fan på att göra de, så det var inte så mycket snack om
saken, käka lite kvarg, drog i mig en celcius och sen va jag på G igen,
och fan va jag sprang!
Trodde aldrig jag skulle orka så mycket dels för träningsvärken i benen och dels för
att jag va så seg innan, men jorå!
Vart en riktigt skön runda på 8,5km!

Så, det jag skulle komma till, som rubriken lyder:
Effektivisera din vardag!
När jag valde runda idag tänkte jag på hur jag skulle kunna göra de mest effektivt,
jag va ju tvungen att handla mat också, eftersom kvargen var slut, mjölken påväg att ta slut,
ingen keso och fruktskålen var tom.
Sååå, jag tog med mig bankkortet och la i fickan, sprang så jag hade ICA på hemvägen
och handlade, svettig och flåsandes, men, jag kom hem i tid, och jag slapp ta mig
ut igen efter löpturen :)
Ett enkelt sätt att spara lite tid, om man har nån mataffär i närheten vill säga ;)

Ha en bra kväll alla!
PUSS
Blodrik middag, bra för mitt järnvärde! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback